Sy

Hej, igår köpte jag ett rosa tyg som ska bli min tröja. Jag håller på med ett projekt på min skola.



Temat är från en låt och jag har småbörjat lite ;). Jag ska även trycka en
riktigt cool text i svart på framsidan. Jag ska även ha svarta kanter och på
sidan. Lite svårt och förklara men ni får se mer när jag är klar.
Tyget heter Docktrika Hudfärg 139 kr per metern.
Fjärilar och kedjor hittade jag på panduro.
Låten jag har utgått är från Alice in Wonderland av Avril Lavinge.

Ni får se när det är klar. Jag harinte utgått från mall utan jag bara
klippte. Om ni ska sy kom ihåg att tyget ska vara i trådrakt.
Det ska gå så: I och inte: -
Sen måste du klippa framsidan och baksidan motviktkant.

Nu ska jag gå på Restaurang och bio med Madeleine och Felicia och vi ska se
Alice i underlandet. Hehe
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0