Vad ska jag ha på mig..

Idag blir det fest... Har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Tänkte mig hästsvans, röda läppar och klackskor. Sedan något snyggt ha på sig, ingen kläning däremot...
Ska nu ta ett långbad innan jag ska ut till kylan igen. Jag har redan varut ute i 2 timmar idag. brrr... Måste hinna ringa Olivia också. Ett tips: det bästa shower gel är från bodyshop. Dem är så söta. Fick en rosa rosett på. Jippi! Jag har med rosa grapfrukt. Luktar så himla gott! 100 spänn kostar en flaska. Imorgon blir det Avatar igen! Förra veckan gick jag med 3 kompisar men denna veckan ska jag gå med mamsen, och då ska vi se i 3D.

Åh Just det.. Vill bara säga att jag kom hem från Teneriffa för 2 veckor
sedan. vi hade så varmt, bättre än det är sköldhålet. Här satt vi och
chillade efter shopping. Ni ser också några som bor i Spanien. Vi var
där med dem.


Fast sverige är vackert ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0