Ska göra impulsköp... Imorgon

Hallojsan. Mamma har tvingat mig och syrran att städa hela huset.Nu får jag vara klar. Jag frågade mamma: Vad ska vi äta, ska jag göra Crepes? (mumma, by the way). Mamma sa nej... Vi ska tydlingen inte äta mer i det här huset. Så vi ska åka till Farsta och lunchaa, Jag som ska träffa Olivia och Sofia om 20 min. Vi ska ha fotoshoot. Jättekul. Lägger upp bilderna ikväll.
Föressten har jag blivit så sugen på spela sims. Fattar inte varför. Så imorgon ska jag göra impuls i Farsta själv! (Kommer jag lyckas hitta hem) Det får bli Sims 3 och Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag kanske hittar någon snygg tröja imorgon..

 Sims 3 är mer lockande än plugg.





Luna i Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0