Hej

Hej bloggen.
Det har varit skitskönt att komma hem till vår och sol och jag har haft kul hela veckan.
Var med Olivia <3 i måndas och tisdags. I onsdags var jag med Rozez och Robin. I Torsdag när jag skulle städa och pluga men Olivia hade glömt nyckeln så hon kom hit istället. Då blev det ingen städning men vi pluggade och därför gick det bra i fredags på nationella. :) I Fredags var jag i Farsta med Maja, Jennifer och Rozez och letade klänningar, dock hittade jag ingen jag ville ha, men istället köpte jag..


Matchar mina Converse skor ^^ 398:-


Denna älskar jag. Läpparna blir mjuka av detta läppbalsam. Endast 89 :- (Eller är det mycket för ett läpbalsam?)
Hehe



Jag köte även denna nagelfil i det svartafodralet med Swarovski kristaller. 98:-

Jag köpte även ett solglasögonpar för 80 kr på Glitter. :)
Nej Usch jag har ont i halsen och ska te med honung och kolla på scoop med woody allen och scarlett johansson.
Måste bli frisk till konfa-träffen imorgon. Har varit borta 2/4 gånger för resor :) Skärpning...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0