Lycklig

Jippi!! Efter regn kommer solsken. Jag har mått lite skit, massa inplanerade saker som varit osäker om det skulle blivit av eller inte... som Grekland och Italien för det J*vla askmolnet.. och inte pågrund av 2st borttappade peaceandlove bijetterna för 3000kr. (Och andra mer personliga saker) Det hade inte varit säkert för mig att det blivit någon peace and love med kompisarna. Snacka om att jag mådde skit.... Efter ringt sierskor, ( Ja, min mamma ringde en kvinna som försökta hjälpa henne hitta dem) gråtit, varit arg, gett upp hoppet (Det är svårt att få tag på nya biljetter...) SÅ hittar pappa dem efter 3 veckors letande... ovanpå torkskåpet. Glädjeskrik alltså :) Jag ringde morsan och berättade.. En sak i sommar blir av iallafall! Skitsamma om jag är sjuk och ska vara hemma själv en j*vla lördag, (Alla andra ska på fester) så är jag lite LYCKLIGARE nu.
Ladda med chips och filmer, Here I come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0